سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

قدردانی از برگزیدگان ششمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم مازندران

برگزیدگان ششمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم مازندران در مراسم اختتامیه روز شنبه 2 اردیبهشت که در اردوگاه بادله ساری برگزار می شود، قدردانی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: اطلاع رسانی وآگاه سازی از طریق گروه همسالان با هدف نفی رفتارهای پرخطر، توانمند سازی، ظرفیت سازی وجلب مشارکت نوجوانان برای ترویج شیوه های زندگی سالم، و ایجاد مصونیت اخلاقی و روانی در دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی افزود: جشنواره در بخش دانش آموزی با 8 محور شامل مقاله نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، نقاشی و روزنامه دیواری، ایده پردازی، نرم افزار چند رسانه ای وانشاء نویسی از مهر 95 آغاز شد که 12 هزار دانش آموز مازندرانی در آن شرکت کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت : از این 12 هزار نفر آثار 3 هزار و 500 نفر به مرحله استانی راه یافت که از این میزان 200 نفر به عنوان نفرات منتخب برگزیده شده و در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

ساداتی موضوعات جشنواره را شامل شیوه های زندگی سالم وعاری از مصرف مواد مخدر و روان گردانها، پیشگیری از استعمال دخانیات و رفتارهای پرخطر، پیشگیری از آسیب های غیر عمدی وخشونت، سلامت روان ونشاط اجتماعی بیان کرد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.