سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فرزندان شهدا در راستای قدرت سازی کشور حرکت می‌کنند

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در آینده فرزندان شهدا در هر نهادی مانند مجلس، ادارات مختلف و در سطح جامعه در راستای قدرت سازی در کشور حرکت می‌کنند.

سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در جامعه ما مردم از فرزند شهید، جانباز و آزاده تصورات خیلی خوبی دارند که این افراد با ظلم و ستم مبارزه کرده که در جریان دفاع و جبهه ساخته شده‌اند، فرزند شهید با هر سنی راه پدر را ادامه می دهد و این نمونه ای از شاهکار و هنر انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه نقش تاثیر گذار فعالیت‌ های فرزندان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان مهم ترین سازمان، متعلق به ایثارگران بسیار پررنگ است، افزود: استمرار راه پدر توسط فرزندان شهدا امری استثنایی در جامعه بشریت است به طوری که فرزند شهیدی که فضای جبهه و دفاع را لمس نکرده و وارد میدان کارزار می شود در واقع جا پای پدر می‌گذارد که این کاری بسیار ارزشمند است.

سردار انصاری افزود: فرزندان شهدا در حال قدرت سازی  کشور هستند و پتانسیل کارآمد در میان 180 هزار فرزند شهید در کشور  وجود دارد، امیدواریم در آینده فرزندان شهدا در هر نهادی مانند مجلس، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ادارات و در سطح جامعه در راستای قدرت سازی در کشور حرکت کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.