سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افزوده شدن سه هزار میلیارد تومان به اعتبارات کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی : امسال سه هزار میلیارد تومان به اعتبارات کمیته امداد افزوده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فاطمه رهبر ، در جمع مددکاران کمیته امداد استان افزود : این میزان اعتبار برای مستمری مددجویان تحت حمایت پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه چهار هزار مددکار  به مددجویان تحت حمایت این نهاد خدمات ارائه می کنند خاطرنشان کرد: امسال آموزش مددکاران مورد توجه حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد بوده و حقوق آنان نیز افزایش یافته است.
رهبر با بیان اینکه بیش از ۷۹ درصد از خانوارهای تحت حمایت این نهاد یک یا دو نفره هستند، گفت :  شعار امسال حوزه حمایت و سلامت خانواده در سال جدید با رویکرد توانمندسازی پایدار و محرومیت زدایی خواهد بود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی افزود : شعار امسال این حوزه  در سال جدید با رویکرد توانمندسازی پایدار و محرومیت زدایی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه سیاست های این نهاد در حوزه حمایتی با عنوان سیاست های احسان و حمایت از نیازمندان به تصویب هیات امنا رسیده و ابلاغ شده است، افزود: نظام مددکاری نیز در این سیاست ها پیش بینی شده است.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.