سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خضری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بدهی ۶۰۰ میلیارد تومانی دولت به صندوق بیمه کشاورزی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاش هستیم تا دولت بدهی ۶۰۰ میلیارد تومانی خود را به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان پرداخت کند.

رسول خضری عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با برگزاری چندین جلسه با مدیر عامل و هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی، در تلاش هستیم تا دولت بدهی 600 میلیارد تومانی خود را به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان پرداخت کند.
 
وی تصریح کرد: این صندوق که زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است از سال 83 شکل گرفته و تاکنون یک میلیون و 500 هزار خانوار (6 میلیون نفر) را تحت پوشش قرار داده است.
 
خضری در ادامه بیان کرد: از همان ابتدای شکل گیری این صندوق به دلیل اجتماعی بودن آن، مقرر شد تا این بیمه کاملا دولتی و حمایتی باشد اما متاسفانه به دلیل بدهی دولت، مشکلات بی شماری پیش روی این صندوق قرار گرفت.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: در حال حاضر به دنبال حل 2 مشکل در این صندوق هستیم، اول اینکه تمامی آحاد جامعه بتوانند از این صندوق به صورت فراگیر استفاده کنند و دوم اینکه راه حلی برای پرداخت بدهی دولت به این صندوق تدوین شود که در این زمینه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز قول مساعدت داده‌اند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.