سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

سفر رئیس سازمان ملی بهره‌وری به لرستان

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد از سفر رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران برای شرکت در پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به لرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خاکی نایب‌رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: طباطبایی یزدی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران برای حضور در پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به استان لرستان سفر می‌کند.

وی افزود: سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه امسال پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد بهره‌وری توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد با اشاره به برگزاری پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد افزایش بهره‌وری در استان گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی و نقش بهره‌وری در تحقق این امر همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد افزایش بهره‌وری برگزار می‌شود.

وی یکی از سخنرانان این همایش را رویا طباطبایی یزدی دانست افزود: حجت‌اله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میر محمد صادقی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  و  پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران از دیگر سخنرانان این همایش هستند.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.