سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای بیش از 250 پروژه به همت داوطلبان و خیرین هلال احمر اصفهانی

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای 264 پروژه داوطلبانه در راستای کمک به محرومین و دستگیری از نیازمندان جامعه در سال گذشته خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا سلیمی با اشاره به این مطلب اظهار داشت: به همت داوطلبان و خیرین هلال احمر استان اصفهان ، 264 پروژه داوطلبی در طول سال 95 در سطح استان اجرا شد.

وی تصریح کرد : این پروژه ها در قالب کمکهای حمایتی و معیشتی و به منظور رفع مشکلات اقشار محروم به ویژه بیماران نیازمند شامل اهدای تجهیزات به بانک امانات تجهیزات پزشکی، اهدای تجهیزات به پایگاههای امدادی، اهدای جهیزیه، مشارکت در برگزاری مراسم ازدواج مددجویان ، اهدای سبد غذایی و پوشاک و لوازم منزل ، پروژه های کار آفرینی و سایر پروژه های حمایتی می باشد.

سلیمی خاطرنشان کرد: در قالب این پروژه های داوطلبی خدمات حمایتی، بهداشتی و درمانی به ارزش ریالی 9 میلیارد و 700میلیون ریال به بیش از 16 هزار نفر ارائه شده است.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان از تمام اقشاری که علاقمند به انجام فعالیتهای بشردوستانه و عام المنفعه می باشند دعوت کرد با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در کلیه شهرستانهای استان و تکمیل فرم عضویت به خیل عظیم داوطلبان پیوسته و جمعیت هلال احمر استان را در تحقق اهداف متعالی و خیرخواهانه این جمعیت مردمی یاری کنند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.