سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

رد صلاحیت 537 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی در آذربایجان شرقی

از مجموع داوطلبان ثبت نام شده برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی، تاکنون 152 نفر انصراف، 537 نفر در هیات اجرایی رد صلاحیت شده و 49 نفر استعفا دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شبستری رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: 152 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا قبل از بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی انصراف خود را اعلام و 49 نفر از داوطلبان نیز پس از تایید صلاحیت ها استعفا داده اند.
 
وی ادامه داد: صلاحیت 13 هزار و 312 نفر از داوطلبان در هیات های اجرایی تایید و صلاحیت 13 هزار و 263 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی در هیات نظارت در حال بررسی است.
 
شبستری گفت: در شهرستان تبریز یک هزار و 171 نفر برای شرکت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و 35 نفر مرد و 136 نفر زن می باشد.
 
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: از مجموع داوطلبان شهرستان تبریز 21 نفر انصراف، یک هزار و 54 نفر تایید صلاحیت شده، 96 نفر رد صلاحیت و یک نفر نیز استعفا داده است.
 
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
 
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.