سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

چاپ کتاب نانو پرداخت کاری

کتاب نانو پرداخت کاری برای اولین بار در کشور در دانشگاه ایلام به چاپ رسید.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عبدالحمید عزیزی عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ایلام عنوان کرد: امروزه و در قرنی که از آن با عنوان قرن دانش، یاد میشود پیشرفت و توسعه پایدار هر ملت و دولتی نه با اتکا بر ذخایر و منابع زمینی و زیرزمینی از قبیل نفت، گاز، معادن و غیره بلکه تنها با دستیابی به علوم و تکنولوژی‌های پیشرفته در تمام حوزه ها محقق و میسر می شود.  
 
وی با بیان اینکه عملیات های ماشین‌کاری، عملیات هایی هستند که 18 تا 25 درصد فرایندهای ساخت و تولید قطعات و محصولات مختلف را شامل می شوند، اظهار کرد: یکی از عملیات‌ های ماشین‌کاری، عملیات پرداختکاری است است.  
 
عملیات پرداختکاری، آخرین مرحله ساخت و تولید یک محصول را تشکیل می دهد .
 
عزیزی گفت: از طرفی روش‌های سنتی پرداختکاری نیز دارای معایب و محدودیت‌های زیادی بوده وجهت رفع این معایب روش‌های جدیدی با عنوان روش‌های نانوپرداختکاری مطرح شدند.  
 
وی خاطر نشان کرد: به دلیل نبود هیچ منبع و مرجع کاملی در این زمینه در داخل کشور، مولفین بر آن شدند که با بهره بردن از مقالات معتبر با نمایه ISI و کتب برتر و نیز استفاده از تجربیات شخصی خود، کتابی جامع و کامل در این زمینه تالیف کنند لذا این کتاب، اولین کتاب تالیفی در زمینه نانوپرداخت‌کاری در کشور محسوب میشود.
 
 
انتهای پیام/ ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.