سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب اسکله غیرمجاز تفریحی در حریم ساحل گناوه

یک اسکله غیرمجاز تفریحی به همراه تاسیسات متعلقه با حکم قضایی با حضور دادستان، قاضی اجرای احکام، نمایندگان فرمانداری، منابع آب و دریابانی این شهرستان تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دادستان عمومی و انقلاب گناوه در حاشیه تخریب این اسکله با بیان اینکه تخریب این واحد برای مبارزه با تصرفات غیرمجاز دریا و سواحل اجرا شده است، اظهار داشت: تخریب این واحد پس از تشکیل پرونده و با صدور کیفرخواست برای متهم به اتهام تصرف غیرمجاز دریا و حریم آن برابر رای صادره دادگاه و تائید آن توسط دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر انجام و اقدام به رفع تصرف و اعاده به حالت سابق شد.
 
خدارحم گزدرازی افزود: احداث این واحد علاوه بر تصرف حریم دریا، مشکلات اجتماعی و امنیتی ایجاد و فضای زیبای ساحل را مخدوش کرده بود.

وی با بیان اینکه به تمامی کسانی که قصد سرمایه گذاری و یا ایجاد بنا و تاسیسات در حریم دریا یا رودخانه را دارند، توصیه می شود از قبل تمامی استعلام های لازم را از ادارات مربوطه بگیرند، گفت: به افراد حقیقی و حقوقی نیز هشدار داده می شود در صورت تصرف دریا و رودخانه و حریم آنها نسبت به صدور حکم و قلع و قمع بناهای احداثی اقدام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب گناوه اظهارکرد: از ادارات و متولیان زمین های دولتی، حریم دریا و رودخانه ها خواسته می شود به صورت منطم و مرتب نسبت به بازدیدهای روزانه از این حوزه ها اقدام و درصورت مشاهده هرگونه تصرف و ساخت وسازهای غیرمجاز اقدام های قانونی بعمل آورند تا هرچه سریع تر برخوردهای لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.