سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه رفاقت‎مهر هلال‎احمر در بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: بیست و هشتمین دوره استانی مسابقه های فرهنگی و امدادی رفاقت مهر با شعار 'جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشر دوستی' در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین درویشی روز سه شنبه در این آیین افزود: در این دوره 280 نفر از اعضای کانونهای دانشجویی، جوانان روستایی، طلبه و عشایری از 9 شعبه جمعیت هلال احمر استان بوشهر باهم به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان دراین مسابقه ها در رشته های حمل مصدوم، اسکان اضطراری، امداد و کمکهای اولیه و زبان انگلیسی امروز و فردا (29و 30) فروردین رقابت و رفاقت می کنند.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری مسابقه رفاقت مهر ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی، پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعاون، تعهد و کاردسته جمعی، شناخت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های اعضا، ایمان، معرفت، دین و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل، پرورش روحیه مسوولیت پذیری، تعامل وهمدلی و آشنایی با حوزه های امدادی، بشردوستانه و معنوی است.

وی بیان کرد: مسابقه رفاقت مهر یکی از فعالیت های تربیتی و آموزشی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی، امدادی و افزایش سطح آگاهی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر از راه ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم تر با هدایت و نظارت جمعیت هلال احمر برنامه ریزی و اجرا می شود. بعد از این رقابت ها یک تیم از دختران و یک تیم از پسران برای حضور در رقابت های کشوری حضور می یابد.

پارسال تیم امداد و کمکهای اولیه و حمل مصدوم استان بوشهر در مسابقه رفاقت مهر در سطح کشور موفق به کسب مقام برتر کشوری شد.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.