سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مساعدت بیش از ۴۰۰ میلیون تومانی خیر نیکوکار به مددجویان

خیر نیکوکار کرمانی در یک اقدام خداپسندانه ۴۳۶ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان به ایتام و مددجویان کمیته امداد شهرستان کهنوج مساعدت کرده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مصیب محسنی فر، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کهنوج با بیان اینکه مساعدت‌های حامیان و خیران نیکوکار نقش اساسی در ارائه خدمات بهتر به خانواده های تحت حمایت و نیازمند ایفا می‌کند، گفت: یک خیر نیکوکار کرمانی در یک اقدام خداپسندانه ۴۳۶ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان به ایتام و مددجویان کمیته امداد شهرستان کهنوج طی پارسال مساعدت کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد زمینه های لازم برای فرهنگ کمک به نیازمندان مستلزم مشارکت آحاد جامعه و بهره گیری از شیوه های نوین برای جلب کمک های مردمی است، افزود: اهداء ۱۵ سری جهیزیه به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، توزیع مواد غذایی جمعا به ارزش۲۱۲ میلیون تومان،اهداء کفش، لباس و پارچه به مددجویان به ارزش ۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان از جمله مساعدت های این خیر نیکوکار به ایتام و مددجویان کهنوجی طی پارسال بوده است.

محسنی فر خاطرنشان کرد: این خیر نیکوکار حمایت از ۱۴۴ کودک یتیم را نیر عهده دار است و ماهیانه ۳۰ هزار تومان به صورت نقدی به حساب این ایتام واریز می کند و طی پارسال در مجموع بیش از ۵۱ میلیون تومان به ایتام تحت حمایت خود مساعدت کرده است.

وی با بیان اینکه ۷۲۹ یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهنوج قرار دارند که توسط هزار و ۱۴۷ حامی حمایت می شوند و این حامیان طی پارسال در قالب طرح اکرام ایتام بیش از یک میلیارد تومان به ایتام تحت حمایت خود مساعدت کرده اند، تصریح کرد: ۲۷۱ فرزند محسنین نیز تحت حمایت کمیته امداد کهنوج قرار دارند که توسط ۲۷۹ حامی حمایت می شوند و این حامیان طی پارسال بیش از ۶۶ میلیون تومان به فرزندان محسنین تحت حمایت خود مساعدت کرده اند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
کهنوج که نه راه و جاده ی خوبی داره نه شهردار بخشدار فقط پول بالا بکشن خونه بخرن برا خودشون
طاها
۱۷:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
هیچ گونه حمایتی نشده فقط بفکر خودشون هستن دولت امروز