سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعید مفتخر:

برای خودمان بازی کردیم

کنفرانس خبری بعد از بازی تبمهای سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر که باعث شد شمالی ها صدر جدول را از دست بدهند با حواشی جالبی همراه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید مفتخر در مورد این بازی گفت: ابتدای صحبتهایم باید تبریک بگویم به سپیدرود رشت که چنین هوادارانی دارد واقعا از این جو لذت بردم.آنها 90 دقیقه تیمشان را تشویق کردند و میدانم در طول سالهای گذشته از لیگهای پایین تا همین صدر حدول چقدر تیمشان را حمایت کرده اند.
 
سرمربی ایرانجوان درباره شرایط بازی تصریح کرد: میدانستم بازی سختی داریم و بازی مقابل سپیدرود و این همه هوادارش کار دشواری خواهد بود، بچه ها را از نظر روحی روانی آماده این دیدار کرده بودیم و بعد از دریافت گل و بین دو نیمه سعی کردیم از ضد حملات سریع خودمان استفاده کنیم که شکر خدا به گل رسیدیم ،از همین تساوی نیز رضایت دارم.
 
وی در پاسخ به این سوال که ایرانجوان در این بازی فوتبال زیبایی بازی نکرد  و بازیکنانش خود را روی زمین انداختند اینگونه جواب داد: اتفاقا خوب بازی کردیم، هیچ تیمی مانند ما اینگونه سپیدرود را آزار نداده بود. تیم من از جمله تیمهای لیگ یک است که فوتبال روی زمین و زیبا انجام میدهد. شک نکنید بازیکن من مصدوم شده روی زمین افتاده ولی زیر بار وقت کشی نمیروم.برای هیچ کس بازی نکردیم، ایرانجوان خطر سقوط را حس میکند و امتیاز میخواستیم که به آن رسیدیم.هیچ حرف و حدیثی در مورد بازی برای دیگر تیمها بخصوص تیم هم استانی را نمیپذیرم،خدا را گواه میگیرم هیچ صحبتی با آنها نداشته و نداریم. ما برای اعتبار ایرانجوان و ماندن یک باشگاه 70 ساله در لیگ یک تلاش کردیم.فجر و یزد امتیاز گرفته اند و هنوز ماندنمان در لیگ مسجل نشده است.
 
سرمربی ایرانجوان در خاتمه گفت: در این ورزشگاه و با حضور این جمعیت باید دفاع کرد و از ضد حملات استفاده نمود و ما هم چنین کاری را انجام دادیم، بچه ها با همه وجود تلاش کردند که همینجا از آنها تشکر میکنم.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.