سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش لرستان

مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش استان لرستان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رژه نیروهای مسلح ارتش استان لرستان به مناسبت 29 فروردین، سالروز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران   از محل میدان کریم‌خان زند در خرم‌آباد آغازشد .
 
در این مراسم فرماندهان ارشد نظامی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان گوشه‌هایی از توانمندی‌های نظامی نیروی های مسلح ارتش را نظاره گر بودند.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 خرم‌آباد در این مراسم اظهار داشت: 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه‌آفرینی نیروهای مسلح است که امام خمینی(ره) این روز را به نام ارتش نام‌گذاری کردند.
 
علیرضا بهرامی افزود: امام خمینی(ره) زنده کننده ارتش است، ما ارتشی هستیم که به شعاری که در دوران انقلاب اسلامی با عنوان "ارتش فدای ملت، ملت پناه ارتش" پایبندیم و این شعار در تاروپود همه ارتشیان نهفته است.
 
وی گفت: ما ارتشیان افتخار می‌کنیم فدایی یک ملت باشیم و این شعار را عملاً از دوران هشت سال دفاع مقدس با تقدیم 48 هزار شهید گلگون‌کفن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و به پیشگاه این ملت قهرمان اثبات کرده‌ایم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.