سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم:

تکلیف صعود تیم در 2 هفته پایانی لیگ دسته یک مشخص می شود

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: کار صعود به لیگ برتر برای این تیم هنوز به اتمام نرسیده و تکلیف صعود در 2 هفته پایانی لیگ دسته یک مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار پس از برد 2 بر 1 تیمش در برابر ملوان بندر انزلی با بیان اینکه کار صعود به لیگ برتر برای این تیم هنوز به اتمام نرسیده و تکلیف صعود در 2 هفته پایانی لیگ دسته یک مشخص می شود، اظهار داشت: در هفته سی و چهارم بازی ها در بازی خانگی خود به مصاف بادران تهران می رویم که با برد در این دیدار می توانیم برگزار کننده جشن صعود باشیم.
 
وی در خصوص دیدار تیمش مقابل ملوان با بیان اینکه بازی امروز برابر ملوان یک بازی سنگین و حساس بود که در نیمه نخست با محک زدن حریف سعی در آشنایی با نقاط ضعف و فوت آنها داشتیم، افزود: در این دیدار با وجود از دست دادن چند موقعیت گلزنی در طول بازی ولی باز موفق شدیم با به ثمر رساندن 2 گل پیروز این دیدار باشیم.

تارتار ادامه داد: در مجموع تیم ما در این دیدار با یک بازی هوشمند و همت چشمگیر بازیکنان خود توانست برابر تیم مدعی ملوان انزلی به برد دست یابد و راه صعود خود به لیگ برتر را هموار کند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به انجام 22 بازی بدون شکست این تیم و طی کردن روند صعودی گفت: این یک رکورد ارزشمند برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم محسوب می شود.

وی ادامه داد: هواداران این در این دیدار به عنوان یار دوازدهم حمایت جانانه از نماینده استان بوشهر داشتند و خوشحالیم که توانستیم آنها را شادمان روانه خانه های خود کنیم.

تیم پارس جنوبی جم با برد برابر ملوان بندر انزلی 59 امتیازی شد و در صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت. این تیم در هفته سی و سوم بازی ها در اهواز به مصاف تیم استقلال این شهر می رود.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.