سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

احداث 360 کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: در سال جاری احداث 360 کیلومتر راه روستایی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت : با برنامه ریزی انجام شده در سال جاری احداث 360 کیلومتر راه روستایی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.


ساردویی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه راه روستایی این اداره کل تا 2 ماه آینده 131 کیلومتر از این مقدار آماده آسفالت می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای احداث 360 کیلومتر راه روستایی یک هزار و 90 میلیارد ریال است که در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز براساس برنامه زمان بندی حرکت می کنیم.

وی گفت: با اجرای این طرح ها جمعیتی بالغ بر 10 هزار و 880 خانوار روستایی از نعمت راه آسفالت مناسب برخوردار می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود: سال گذشته نیز 375 کیلومتر راه روستایی با اعتبار یکهزار و 120 میلیارد ریال در جنوب کرمان احداث و بهسازی شد و جمعیت 11 هزار و 500 خانوار را زیر پوشش قرار داد.

وی بیان کرد: احداث این میزان راه روستایی در سال گذشته در سطح کشور یک رکورد محسوب می شود.

ساردویی گفت: جنوب استان کرمان متشکل از هفت شهرستان با وسعت بیش از 40 هزار کیلومتر مربع و جمعیت حدود یک میلیون نفر می باشد که بهسازی راه ها روستایی باعث رونق کشاورزی و صنایع وابسته در منطقه شده و از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می شود.

هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان زیر پوشش اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هستند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.