سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

قهرمانی وزنه برداران نوجوان ملایری در مسابقات انتخابی استان

مسابقات وزنه برداری انتخابی آموزشگاههای استان با حضور 32 ورزشکار در استادیوم تختی ملایر برگزار شد و در پایان تیم ملایر عنوان قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسابقات وزنه برداری انتخابی آموزشگاههای استان با حضور 32 ورزشکار از شهرستانهای همدان, اسدآباد, تویسرکان و ملایر در سالن وزنه برداری شهید جولایی استادیوم تختی این شهرستان برگزار شد.

حاج علی اکبری رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان ملایر گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و به همت مسئولان هیئت وزنه برداری استان وشهرستان و مربیان عزیز و پرتلاش این رشته ورزشی به میزبانی شهرستان ملایر در سالن وزنه برداری شهید جولایی مجموعه ورزشی تختی این شهرستان برگزار شد.

وی گفت : وزنه برداران ملایر در این مسابقات پرقدرت حاضر شده که نتیجه آن کسب 5 مدال طلای این مسابقات بود که از لحاظ تیمی ملایر با کسب 5 مدال طلا مقام اول تیمی-همدان با کسب 2مدال طلا مقام دوم تیمی و تویسرکان با کسب 2مدال نقره و 1 مدال برنز مقام سوم تیمی این مسابقات را از آن خود کردند.

مدال آوران طلای این مسابقات به ترتیب عبارتند از: فاضل امیری -پوریا احمدی منفرد-محمد یاسر پیرحیاتی-معین لطفعلی و مهدی اکبری از ملایر ، آقایان محمد رضا سرفرازبان و امیر حسن فضلی از همدان و امیر گرجبان از اسد آباد .

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.