سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افزایش 50 درصدی گروه‌های هنری دانش‌آموزی

رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز پس از سه سال بیش از 50 درصد تعداد گروه‌های هنری افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اسماعیل‌زاده پیش از ظهر امروز در افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش ‌آموزان استان اصفهان اظهار کرد: امسال و در این دوره در مرحله آموزشگاهی نزدیک به 472 هزار نفر در استان در این رویداد شرکت کردند و در یک فضای صمیمانه یک رقابت سالم را رقم زدند، به ایستگاه ناحیه و مناطق رسیدند و بعد از مرحله منطقه‌ای به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: از امروز لغایت 8 اردیبهشت به مدت 10 روز نزدیک به 4 هزار نفر از دانش‌آموزان استان را پذیرا هستیم تا در این جشنواره کنار هم قرار بگیرند تا ضمن مسابقات با هم بیشتر آشنا شوند و کارهای جدید را از نظر توانمندی‌های هنری ببینند و توانمندی‌های خود را ارتقا دهند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این مسابقات بهانه ایست برای اهداف بلند بشری چرا که در ماه رجب امید به هر خیری داده شده است، به خصوص در فصلی که مبعث رسول اکرم(ص) که پیامبر خوبی‌هاست در پیش است و در جمع پر محبت شما نوجوانان هنرمند چیزی غیر از خیر در پیش نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: با راه‌یابی شما به این سطح از مسابقات به دنبال نشان دادن جنس نورانی هنر و همچنین بروز استعدادهای هنری دانش آموزان هستیم.

اسماعیل‌زاده عنوان کرد: 8 اردیبهشت امسال برای اولین بار جشنواره سرود معلمان برگزار خواهد شد که افتخار بزرگی برای ما است، دومین اتفاق خوب تقویت فعالیت‌های گروهی هنری مثل سرود است، امروز پس از سه سال بیش از 50 درصد تعداد گروه‌های هنری افزایش داشته است، همچنین خبر خوب دیگر این است که امسال در مرحله آموزشگاهی مسابقات فرهنگی نسبت به دوره‌های اول مسابقات بیش از دو برابر افزایش حضور دانش آموزان را داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته استان اصفهان بیش از 50 رتبه کشوری به دست اورده است؛ هنرمند واقعی کسی است که با کمک از پروردگار عالم که هنرمند عالی است به دنبال مضامین بلندی مثل صلح باشد.




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.