سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زابل؛

طرح‌های اقتصاد مقاومتی دانشگاه آزاد اسلامی الگویی مناسب برای سیستان

طرح‌های اقتصاد مقاومتی دانشگاه آزاد اسلامی الگویی مناسب برای سیستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،امام جمعه زابل گفت: امروز فعالیت‌های ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی در اقتصاد مقاومتی بر کسی پوشیده نیست و طرح‌های اقتصاد مقاومتی واحد زابل نیز می‌تواند الگویی مناسب برای مردم منطقه سیستان باشد.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا در دیدار با هیات رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: «سیستان با وجود مراکز آموزش عالی همچون دانشگاه آزاد اسلامی و پرورش نیروهای متخصص و کارآمد از سوی این مراکز از نیروی مدیریتی جوان بالقوه‌ای داراست که این ظرفیت باید به بالفعل تبدیل شود.

کیخا با توجه به فعالیت‌های فرهنگی و تجلیل از واحد زابل برای اجرای این برنامه‌ها و برشمردن تاثیر آن در جامعه، حضور شهدای گمنام در این واحد دانشگاهی را برجسته‌ترین فعالیت فرهنگی سال گذشته این واحد دانست و ابراز امیدواری کرد شهدای گمنام برکات بسیاری را برای این واحد دانشگاهی داشته باشد.

رئیس واحد زابل نیز در این دیدار از همراهی و مشارکت فعال امام جمعه زابل در برنامه های فرهنگی این واحد دانشگاهی قدردانی کرد و این مشارکت را موجب دلگرمی همکاران حوزه ی فرهنگی این واحد برای اجرای هر چه بهتر این برنامه ها دانست.

دکتر محمد مجوزی تصریح کرد: سال 1396 دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل همچون گذشته سعی خواهد کرد در مسیر منویات مقام معظم رهبری گام بردارد و در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از هیچ کوششی فرو گذار نکند.

رئیس واحد زابل به ارائه بخشی از فعالیت‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف پرداخت و یکی از افتخارات بزرگ واحد زابل را، دفن دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در این دانشگاه دانست و گفت: بسیاری از برنامه‌ای فرهنگی با محوریت شهدای گمنام و در جوار یادمان این شهدا برگزار می‌شود و ما این شهدا را شاهد و ناظر خود در دانشگاه می دانیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.