سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان

افزایش 100 درصدی دستگیری سارقان در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از افزایش100 درصدی دستگیری سارقان از ابتدای سال جاری در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ علی عارف نژاد در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت شهروندان با برنامه ریزی های صورت گرفته و تقویت توان عملیاتی و با افزایش گشت های هدفمند، ماموران پرتلاش این فرماندهی موفق به دستگیری بیش از 738 سارق از ابتدای سال جاری تاکنون شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 100درصد رشد داشته است. 

وی با اشاره به کاهش 21 درصدی سرقت ها در زاهدان، افزود: در همین راستا سرقت اتومبیل 29 درصد، سرقت موتور سیکلت و سرقت مغازه 32درصد کاهش داشته، این در حالی است که در کشف سرقت منزل 82 درصد، سرقت موتورسیکلت 25 درصد اقزایش کشف و در) سرقت مغازه نیز رشد 3 برابری کشف را شاهد بوده ایم. 

عارف نژاد به افزایش کشفیات انواع فراورده های نفتی قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از 149 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده است. 

این مقام انتظامی از برخورد قاطع با افرادی که مبادرت به خرید و فروش قرص های غیر مجاز می کنند خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از 192 هزار عدد انواع قرص های غیر مجاز کشف شده است. 

وی به امار دستگیر شدگان قاچاق کالا نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 113 قاچاقچی کالا را دستگیر کرده ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 66 درصد افزایش دستگیری در بحث قاچاق کالا داریم. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس همانند سال گذشته در جهت تحقق اهداف شعار سال و تامین امنیت اقتصادی منطقه در برخورد با قاچاقچیان کالا قاطعانه عمل می کند افزود: از عموم شهروندان می خواهیم تا در صورت اطلاع از تحرکات این افراد که بدون شک ضربه مهلکی را به اقتصاد داخلی کشور وارد می آورند، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.