سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تاکید نماینده رهبری بر سرعت بخشی در رسیدگی به مناطق سیل زده

حجت الاسلام والمسلمین معزی که به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب به مناطق سیل زده آذربایجان شرقی سفر کرده است بر سرعت بخشی در رسیدگی به این مناطق تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ وی پس از بازدید از مناطق سیل زده آذرشهر و عجب شیر تاکید کرد : باید با سرعت هر چه تمامتر بدون هیچ گونه سستی تلاش کرد خسارتها جبران شود.
حجت الاسلام والمسلمین معزی این حادثه را سخت و سنگین و عمق آن را زیاد توصیف کرد اما در عین حال گفت : گرچه برخی زیرساختهای مناطق سیل زده از بین رفته ولی خوشبختانه خسارات زیاد نبوده است.
وی با تشکر ازهمه کسانی که در 48 ساعت گذشته با وحدتی کم نظیر برای خدمت رسانی به مردم این مناطق تلاش کردند ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت مضاعف خسارتهای وارده شده به مناطق سیل زده جبران شود.
وی افزود : گزارش حادثه بعد از جمع بندی نهایی خسارات و نحوه کمک دستگاههای اجرایی برای جبران خسارتها در چند روز آینده به رهبر معظم انقلاب ارائه میشود.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اضافه کرد : امیدواریم با دستور رهبری و کمک دولت هر چه زودتر در این مناطق زندگی به شرایط اولیه و مساعد برگردد.
وی با ابلاغ تسلیت ویژه مقام معظم رهبری به خانواده های و بازماندگان سیل برای آنان آرزوی صبر و اجر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار این استان هم دیدار و در جریان مسائل مناطق سیل زده قرار گرفت. 
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.