سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای طرح امنيت محله محور در اصفهان

ماموران پليس مركز استان مرحله ديگری از طرح امنيت محله محور را برای ارتقای امنيت شهروندان اجرا و 142 سارق حرفه ای ، فروشنده مواد مخدر ، معتاد و متهم تحت تعقيب مراجع قضائی را دستگير كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در تشريح اين عمليات ضربتي  گفت : ماموران كلانتري ها و پاسگاه هاي شهرستان اصفهان طرح ارتقاء امنيت محله محور را در نخستين ساعات بامداد روز گذشته در سطح شهر اصفهان اجرا كردند.

وي ادامه داد: ماموران طي چند عمليات منسجم تعداد 32 نفر سارق، 52 فروشنده مواد مخدر و معتاد ولگرد و 58 نفرمتهم تحت تعقيب را دستگير و تعداد 46 دستگاه انواع خودرو و موتورسيكلت مزاحم را توقيف کردند.

رئيس پليس مركز استان افزود: پليس در اين عمليات هشت دستگاه موتورسيكلت و 12 دستگاه خودروي مسروقه را كشف كرد.

سرهنگ ياردوستي در پايان با اشاره به اجراي طرح امنيت محله محور در روزهاي آينده نيز، تصريح كرد: هدف پليس در اجراي طرح امنيت محله محور در راستاي افزايش آرامش و امنيت شهروندان است و در روزهاي آتي نيز ادامه خواهد داشت و شهروندان مي توانند نظرات و موضوعات مطروحه را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 و يا مراجعه به نزديک ترين کلانتري با پليس در ميان بگذارند.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.