سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

خدمات رسانی به بیش از 5هزار بیمار در اورژانس بیمارستان نمازی

قائم مقام رئيس بيمارستان نمازی ازخدمات رسانی به بیش از 5هزار بیمار در اورژانس این بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدصادق مسعودی قائم مقام رئيس بيمارستان نمازی با بیان اینکه این بيمارستان يك بيمارستان تخصصی و فوق تخصصی ارجاعی است، گفت: از 24 اسفند 95 تا نیمه فروردین امسال، پنج هزار و 678بیمار به اورژانس کودکان و بزرگاسالان این مرکز مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کرده اند.

مسعودی افزود: از مجموع این تعداد، سه هزار و 17نفر بستری شده و دو هزار و 587 نفر خدمات سرپايي دریافت کرده اند.

او ادامه داد: همچنین 105 نفر در اثر حوادث ترافيكی بستری شده و 157 نفر در اثر حوادث ترافيكی از سرپايی بهره مند شده اند.

مسعودی از خدمت رسانی به 19 بیمار مسموم با گاز مونوکسیدکربن و 61مورد انتقال بين بيمارستانی در این ایام خبر داد که تمامی خدمات و مراقبت های درمانی برای آنها انجام شده است.

قائم مقام رئيس بيمارستان نمازی تصریح کرد: با توجه به ويژگی شهر شيراز در فصل بهار و استقبال مسافران نوروزی، پيش از شروع سال جديد با برگزاري جلسات مختلف با حضور رییس و مسوولان بیمارستان، برنامه های كشيك نوروزی برای پیشگیری از هرگونه وقفه در ارایه خدمات، هماهنگ شد و نوروز امسال را با آمادگی كامل تمام بخش های درمانی، پاراكلينيك و پشتيبانی، پذيراي مراجعان بودیم.

فاطمه تيموری مدير امور پرستاري بيمارستان نیز گفت: با هماهنگی و برنامه ريزی های لازم، همكاران علاوه بر داشتن زمانی برای تعطيلات نوروزی، به بهترين شكل ممكن نیز خدمات و مراقبت های درمانی لازم را ارائه دادند و تمامی بخش های ويژه اين بيمارستان بدون كاهش يك تخت در ايام تعطيلات فعال بود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.