سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

توقیف 85 دستگاه موتورسیکلت در 72ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به توقیف 85 دستگاه موتورسیکلت متخلف طی 72 ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی این فرماندهی گفت:پلیس به دنبال اعتمادسازی و تعامل دوسویه با مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمان طی 72 ساعت گذشته با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده و در راستای اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت ها، تعداد 85 دستگاه موتورسیکلت متخلف که فاقد مدارک، فاقد پلاک یا دارای پلاک مخدوش بودند را توقیف و به پارکینگ دلالت دادند.
 
وی افزود: این تعداد موتورسیکلت توسط مأموران کلانتری های سطح شهر و یگان امداد کرمان توقیف شده اند و این طرح تا جمع آوری كامل موتورسیكلت های متخلف ادامه پیدا خواهد كرد.
 
روانبخش با تأکید بر نیاز به تعامل پلیس با مردم گفت: اگر مردم خواستار افزایش امنیت اجتماعی هستند باید در طرح ساماندهی موتورسیکلت ها مشاركت حداكثری داشته باشند چراکه نیروی انتظامی برای پیگیری و كشف جرایم نیاز مبرم به اجرای اینگونه طرح ها دارد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از کلیه موتورسیكلت سوارانی كه تاكنون موفق به دریافت پلاك و یا گواهینامه رانندگی نشده اند درخواست كرد تا هر چه سریع تر نسبت به رفع نواقص اقدام كنند تا موتورسیكلت شان توسط عوامل انتظامی توقیف نشود.
 
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.