سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات قهرمانی بوکس آسیا؛

رمضان پور: عضو جوان ترین تیم تاریخ بوکس ایران هستم

ملی پوش بوکس کشورمان گفت: عضو جوان ترین تیم ملی تاریخ بوکس کشورم که فاقد تجربه است اما به نتایج آینده امیدوار هستم.

ایمان رمضان پور دارنده مدال طلای مسابقات جاده ابریشم و عضو تیم ملی بوکس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی گفت: سال گذشته عضو تیم ملی بوکس نبودم اما امسال که در اردو ها حضور دارم شرایط خوب اردو را حس می کنم زیرا مربی کوبایی مربی خوب و واردی است و شرایط خوبی را برای ما به وجود آورده است و خوشبختانه همه بازیکنان به خود باوری  رسیده اند.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا می توان به کسب نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا امیدوار بود، عنوان کرد: در حال حاضر تیم ملی بوکس ایران جوان ترین تیم ملی تاریخ بوکس کشور است و دارای تجربه زیادی نیست اما باید امیدوار بود و دید که خداوند چه می خواهد.

رمضان پور در خصوص امکانات تیم ملی در چندماه گذشته بیان داشت: امکانات کمبود هایی دارد اما همه تلاش می کنند تا بهترین های را فراهم کنند و خوشبختانه وضعیت نسبت به گذشته بهتر شده است. 

ملی پوش وزن 91 کیلوگرم بوکس کشورمان در پایان و در مورد حریفان خارجی و اردوهای بیشتر  اظهار داشت: برگزاری اردو های خارجی و مبارزه تمرینی با بازیکنان دیگر کشور ها قطعا شرایط بسیار بهتری را برای ما ایجاد می کند اما به هر صورت در حال حاضر برنامه های زیادی وجود دارد و نمی توان انتظار همه چیز را داشت. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.