سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاپ فرانسیس حمله به غیرنظامیان سوری را محکوم کرد

رهبر کاتولیک‌های جهان در خطبه روز عید پاک ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به غیرنظامیان سوری، آن را اقدامی ناجوانمردانه عنوان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی جروزالم پست؛ "پاپ فرانسیس"، رهبر کاتولیک‌های جهان، حمله روز گذشته گروهک تروریستی احرارالشام به کاروان زنان و کودکان سوری را که موجب کشته شدن بیش از ۱۰۰ غیرنظامی از جمله ۳۸ کودک شد، به شدت محکوم کرد.

وی در خطبه روز عید پاک که در میدان سنت پیترز ایراد کرد ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به غیرنظامیان سوری، آن را اقدامی ناجوانمردانه و فرومایه در قبال مردم عادی عنوان کرد.

در بیانیه پاپ فرانسیس آمده است: "خداوند با حکمت خاص خود افرادی را که در جهت آرامش و آسایش غیرنظامیان سوریه قدم برمی‌دارند حفظ می‌کند؛ مردمی که قربانی جنگ، وحشت و ترس هستند. "

در حمله روز گذشته گروهک تروریستی احرارالشام به کاروان زنان و کودکان سوری ساکن فوعه و کفریا، ۹۶ غیرنظامی از جمله ۳۸ کودک بیگناه کشته و ۱۲۳ نفر مجروح شدند. زنان و کودکان بیگناه که چند روز را بدون آب و غذا سپری کرده بودند دست به دامن سازمان‌های بین‌المللی شدند، اما پاسخی از آن‌ها دریافت نکردند. سرانجام کامیونی از مواد غذایی برای آن‌ها فراهم شد، اما هنگامی که غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان برای دریافت آب و غذا به سمت کامیون سرازیر شدند، کامیون منفجر شد و تعداد زیادی از آن‌ها را به کام مرگ کشاند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.