سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک ایرانی در باشگاه فوتبال ایتالیا + فیلم

«علی عابدی» مربی بدنساز سابق تیم فوتبال سپاهان مدتی است که به عنوان کمک مربی تیم باشگاه «تراس توره» شهر رم فعالیت می‌کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ «علی عابدی» مربی بدنساز سابق تیم فوتبال سپاهان مدتی است که به عنوان کمک مربی تیم باشگاه «تراس توره» شهر رم فعالیت می‌کند.

عابدی عضو اتحادیه فوتبال ایتالیا و تنها مربی ایرانی شاغل در لیگ ایتالیاست. عابدی گفت:« حدود 4 سال مربی بدنساز تیم های پایه و مشاور اکادمی باشگاه سپاهان بودم. یک سال و نیم پیش از طرف اتحادیه مربیان فوتبال استان لاتسیو برای به روز رسانی اطلاعات به تیم های رم و لاتسیو دعوت شدم و سپس کار مربی گری را در یکی از تیم های باشگاهی ایتالیا اغاز کردم اما پس از چند ماه از ان تیم جدا شدم و به تیم « تراس توره» پیوستم که در حال حاضر  در صدر جدول تیم های لبگ فوتبال سری دی ایتالیا قرار دارد.رئیس باشگاه تراس توره  و دیگر مسئولان این باشگاه برای این مربی بدنساز اصفهانی احترام خاصی قائل هستند. « پی یر لوئیجی بتورنی»، رئیس باشگاه تراس توره گفت:« ما از حضور مربی ایرانی در تیم مان بسیار خوشحالیم. عابدی مربی بسیار ورزیده ای است که نقش مهمی را در اماده سازی بازیکنان ایفا می کند».
اندرئا کالچه، مدیر فنی تیم گفت:« علی عابدی به بهترین نحو در کنار دیگر مربیان تیم،  دست اندر کار اماده سازی بازیکنان است و ما از کار او بسیار رضایت داریم».
برونو دالسیو، معاون رئیس باشگاه تراس توره هم گفت:« عابدی علاوه بر این که به عنوان یک مربی واقعا به کار خود وارد است از نظر  انسانی نیز دارای روش و منش بسیار شایسته ای است. 

علی عابدی اولین مربی فارغ التحصیل از دانشگاه ایتالیاست و چندین دوره بدنسازی را در این کشور گذرانده است.
 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
طاها
۱۵:۲۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام
درود بر این مربی نام آشنای اصیل شهرو فیروزانی