سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بیله‌سوار

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ با نظارتها و اقدامات لازم از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده روستاهای مجاور شهر بیله‌سوار جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،آرام حلیم در نشستباکارشناسان و مهندسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیله‌سوار اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال وظیفه‌ خطیر هر یک از مسئولان بوده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سهم بسزایی از تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی داشته و دارد و تحقق این شعار تنها وظیفه دولت نیست بلکه هم دولت و هم ملت و بخش خصوصی وظیفه‌ دارند که در این امر ایفای نقش کنند.

وی گفت: اجرای طرحهای هادی روستایی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در روستاها و نیز شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی ساختمانها دارد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با قدردانی از تلاشهای انجام گرفته در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: ارائه الگوهای مناسب برای ساخت و سازهاروستاها می‌تواند از تغییر بافت کالبدی روستا و شکل ظاهری آن جلوگیری کند.

حلیم افزود: توجه به ساخت مسکن برای محرومان و اجرای طرحهای هادی در روستاها از جمله نقاط قوت بنیاد مسکن در این سالها بوده است اما این آمادگی در شهرستان وجود دارد تا با همکاری این نهاد بتوانیم طرحهای خاص پایلوتی در سطح منطقه در راستای حفظ بافت محیط روستا و بهره‌مندی درست از فضای روستاها به اجرا در آوریم.

وی در ادامه خواستار جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده روستاهای مجاور شهر شد و گفت: با توجه به مهاجرپذیری و توسعه سریع جمعیت شهری و روستاهای اطراف شهرباید از تخریب زمینهای کشاورزی و ایجاد حاشیه‌نشینی جلوگیری کرد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوارنظارت بر مقاوم‌سازی منازل روستایی را اولویت اصلی و مهم بنیاد مسکن در روستاها دانست و تصریح کرد: در این رابطه باید مهندسان ناظر دقت نظر بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.