سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

ارائه خدمات فوریت های پزشکی به بیش از 71 هزار نفر

در سال گذشته خدمات فوریت های پزشکی به 71 هزار و 256 نفر توسط اورژانس خراسان جنوبی ارائه شد.

دکتر دلخروشان،مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت: در سال گذشته اورژانس خراسان جنوبی طی 69 هزار و 260 مأموریت،خدمات فوریت های پزشکی را به 71 هزار و 256 نفر ارائه کرد که نسبت به سال 94 ، 7/6 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از لحاظ نوع مأموریت ها،62 هزار و 160 مأموریت غیر ترافیکی و 7 هزار و 100 مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بود و 36 هزار و 777 مأموریت شهری و 32 هزار و 483 مأموریت جاده ای بوده است .

دکتر دلخروشان گفت: طی این مأموریت ها  16 هزار و 176نفر توسط کارشناسان اورژانس استان در محل درمان و 39 هزار و 725 نفر جهت ادامه درمان به بیمارستان ها و مراکز درمانی سطح استان اعزام شدند .

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی افزود: در سال گذشته 71 مورد زایمان اورژانسی توسط کارشناسان این مرکز با موفقیت انجام و 17 نفر از افرادی که تحت احیا قلبی ریوی پیشرفته قرار گرفته بودند با وضعیت مناسب از بیمارستان ها ترخیص شدند.

دکتر علی دلخروشان گفت:اورژانس خراسان جنوبی با بهره گیری از 2 پایگاه اورژانس هوایی،60 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی،67دستگاه آمبولانس فعال،2دستگاه اتوبوس آمبولانس، 400 تکنسین فوریتهای پزشکی ،خدمات اورژانسی را به صورت شبانه روزی به هموطنان عزیز ارائه می کند.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.