سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

برگزاری دوره آموزشی قرآن در مساجد

دوره آموزشی قرآن توسط کانون تخصصی شکوفه‌های قرآن در مساجد گچساران برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: احیای جلسات سنتی قرآن در قالب طرح تلاوت نور توسط کانون‌های مساجد اقدامی ارزشمند بوده و مسئولان فرهنگی مساجد باید به دنبال احیای کارکردهای مساجد باشند. 

نوروزی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد توجه به مسائلی مانند آسیب‌های اجتماعی،مسائل فرهنگی و جنگ افزود: عمل به منویات ایشان پیرامون توجه به مسائل فرهنگی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی است.

وی روخوانی،روان خوانی و تجوید وی‍ژه خواهران و برادران در رده‌های سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان را از دوره‌های آموزشی این طرح اجرایی عنوان کرد و ادامه داد: این دوره‌های آموزشی در کانون شکوفه‌های قرآنی گچساران از جمله مسجد صاحب الزمان،مدرسه شهدای صنعت نفت،مسجد امام هادی(ع) و پایگاه حضرت زینب (وی‍ژه بانوان) برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: این دوره‌های آموزشی از۲۰ فروردین‌ ماه آغاز و تا ۲۰ خرداد ماه به‌ صورت مستند، متناوب برگزار و ادامه دارد.

نوروزی افزود: تقویت فرهنگ قرآنی، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در قشرهای مختلف جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از دیگر اهداف این دوره‌ها است.


انتهای پیام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.