سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

30 درصد تماشاگران ایران در سینماهای حوزه هنری فیلم می‌بینند

رئیس حوزه هنری گفت: در سال گذشته و امسال 30 درصد تماشاگران سینمای کشور از حوزه هنری استفاده کردند که عمدتاً خانواده‌ها هستند، در حالی که 20 درصد سینماهای کشور از سینماهای فعال ما هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی‌شریف عصر امروز در افتتاحیه پردیس سینمایی چهارباغ اظهار کرد: در طول یک سال این چهارمین سینمایی است که در استان اصفهان افتتاح کردیم.

وی افزود: همان‌طور که قول داده شد با سینما ساحل تعهد ما در اینجا به پایان خواهد رسید، در برخی استان‌های دیگر سال‌هاست یک سینما به نتیجه نرسیده است، اما به شهروندان اصفهان تبریک می‌گویم به خاطر مسؤولانی که دارند.

رئیس حوزه هنری تصریح کرد: در سال گذشته و امسال 30 درصد تماشاگران سینمای کشور از حوزه هنری استفاده کردند که عمدتاً خانواده‌ها هستند، در حالی که 20 درصد سینماهای کشور از سینماهای فعال ما هستند؛ ما در برخی استان‌ها سینما داریم اما در حد زمین هستند.

وی در ادامه بیان کرد: بخش عظیمی از جامعه کم به سینما می‌آیند که یکی از دلایل آن عدم تولید فیلم خوب است، فیلم‌هایی که در آن عزت ایرانیان نشان داده شود؛ دلیل دیگر سالن‌هایی است که باید برای خانواده‌ها فضای امنی باشند، چرا که همه فیلم‌ها برای همه مردم قابل استفاده نیستند.  



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.