سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

ارتقا ضریب ایمنی در ایمن سازی مدارس

ارتقا ضریب ایمنی در ایمن سازی مدارس مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید علی قاسمی مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه باید بین آموزش وپرورش در زمینه نوسازی و تجهیز مدارس هماهنگی های جامعتری انجام شود گفت: باید ساماندهی دقیقی در زمینه مدارس استان صورت پذیرد.
وی بر لزوم توجه مدیران برای نگهداری اموال و تاسیسات در مدارس استان افزود: جانمایی تجهیزات و وسایل مدارس نکته مهمی است که باید در این زمینه مورد توجه جدی قرار بگیرد.
مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با تاکید بر اینکه ائمه جماعات، نمایندگان شورای آموزش وپرورش شهر و روستا می توانند در این زمینه و در رفع دغدغه برای ساخت مدارس ایمن نقش آفرین باشند گفت:شناسایی فضاهای موجود به ویژه در حاشیه شهرها نیاز است تا مقاوم سازی در این زمینه صورت پذیرد.
شیرزاد مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران نیز گفت: ارزش گذاری ساختمان های نیاز به مقاوم سازی انجام شده است و و مقاوم سازی مدارس فاقد استحکام در برنامه ششم تاکید شده است.
وی با تاکید بر وجود مدارس تخریبی و نیازمند به تجهیز و نوسازی در استان افزود: بررسی های لازم در زمینه ایمنی مدارس انجام شده است.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران گفت: وجود برخی مدارس خشتی و گلی و مدارس ناایمن نیز توجه به ایمن سازی مدارس در سال جدید را ضروری می سازد.
شیرزاد افزود : از همه ظرفیت ها برای پیگیری و اجرای طرح 3 ساله برای تجهیز مدارس و توجه به مسئله بهداشتی باید بهره گیری کرد.
انتهای پیام/آ
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.