سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقتدایی در نشست خبری:

دولت یازدهم می توانست عملکرد مطلوب تری داشته باشد/روحانی اصلاح طلب نیست

استاندار سابق هرمزگان گفت: شأن روحانی به گونه‌ای نیست که به او تعرض کنم و اعلام اتش بس کردم. وی موفقیت هایی داشته، اما میتوانست عملکرد مطلوب تری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق هرمزگان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برجام افتخار همه ملت است و کسانی که از خارج به ایران می‌نگرند باید بدانند کسی که به ریاست جمهوری میرسد بخشی از مسئولیتش پیگیری پرونده برجام است.

وی افزود:نوک پیکان مذاکره دولت‌ها با خارج از کشور است و جزیره‌ای از مجمع الجزایر کشورها است لذا کسی نباید شعار دهد وقتی به ریاست جمهوری رسید اقدامی خاص انجام میدهد.

مقتدایی ادامه داد: امیدوارم اختلافات برطرف شود و شرمنده ایندگان نشویم.

استاندار سابق هرمزگان تصریح کرد: جریان اصلاحات بر حمایت از روحانی تمرکز کرد و بنده نیز از روحانی حمایت کردم، اما تمایلی به حضور در دولت نداشتم.

وی گفت: من در روزهای نخست دولت یازدهم با روحانی موافق نبودم، اما بنا به مصلحت هایی با وی همکاری کردم.

مقتدایی یاداور شد: شان روحانی به گونه‌ای نیست که به او تعرض کنم و اعلام اتش بس کردم. وی موفقیت هایی داشته، اما میتوانست عملکرد مطلوب تری داشته باشد.

استاندار سابق هرمزگان متذکر شد: کسی نمیتواند اثبات کند روحانی اصلاح طلب است. نیامدم باج خواهی سهم خواهی و در سایه باشم.

وی اضافه کرد: گرد و خاک مربوط به فرسایش اراضی است که این دولت و دولتهای گذشته اقدامات قابل قبولی انجام دادند، اما بخشی از ان منشا خارجی دارد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.