سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اتصالی برق در اهواز آتش به پا کرد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش گرفتن مغازه کامپیوتر بدلیل اتصالی برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در خصوص این واقعه بیان داشت: روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از آتش سوزی در یک مغازه کامپیوتری واقع در بلوار بهبهانی بعد از منطقه دروازه داده شد که ستاد فرماندهی سازمان، سریعا آتش نشانان را از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان سریعا در محل حاضر و با ایمن سازی محل حادثه و به کارگیری تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش را مهار و از گسترش آتش جلوگیری کردند.

حق شناس اذعان داشت: این عملیات 1 ساعت به طول انجامید و در آن ۹ مامور آتش نشان به همراه ۳ خودروی اطفای حریق و امداد و نجات شرکت داشتند. علت حریق از سوی کارشناسان این سازمان اتصالی برق گزارش داده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه افزود: شب گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان، خبر آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در گلستان منطقه فرهنگ ۲ اطلاع رسانی شد و آتش نشانان بلادرنگ با تمام امکانات اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام و 4 دقیقه بعد در محل حاضر بودند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند یک واحد مسکونی در طبقه دوم این مجتمع 4 طبقه دچار حریق و دود گرفتگی شده و تیم اعزامی با تجهیزات مورد نیاز حریق را اطفاء و دود ناشی از آتش سوزی را با فن های فشار مثبت از ساختمان خارج کردند.

مقصود حق شناس در ارتباط با حادثه دیگر اظهار داشت: شب گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی خودرویی روی پل کیان آباد به سمت پلیس راه اندیمشک خبر دادند.

وی اذعان کرد: تیم آتش نشانی ظرف مدت 3 دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند 1 دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ واژگون و باعث مجروح شدن راننده شده است.

حق شناس گفت: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری مصدوم را از خودروی حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان ایمنی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز علت حادثه از سوی کارشناسان را سرعت بالا و عدم توانائی راننده در کنترل خودرو بیان کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.