سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تهيه شناسنامه اشتغال برای تمامی روستاهای مازندران

با ايجاد كارگروه اشتغال در دستگاه های اجرايی، فعال تر کردن كارگروه اشتغال شهرستان ها با همكاری دهياران و شوراهای اسلامی، شناسنامه همه روستاهای مازندران امسال تهيه می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خيريانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در همايش توسعه منطقه ای مازندران در شهرستان نور با اشاره به اينكه استان با اين ظرفيت ها و توانمندی ها می تواند كاركردی ويژه، فرا استانی و فرا كشوری داشته باشد گفت: اين مهم تنها در سايه برنامه ريزی دقيق، اجرای دقيق، مراقبت و نظارت دقيق محقق خواهد شد.

وی با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری افزود: در عرصه های توليدی چنانكه در سال گذشته نشان داده شد، با عزم و مديريت شايسته مقام عالی دولت در استان و تلاش های مديران دستگاه های اجرايی با بهره مندی از ظرفيت های نهفته در بخش غير دولتی، تشكل های غير دولتی و بخش خصوصی تراز مازندران می تواند به گونه ای ارتقا يابد كه كاركرد فراستانی و فرا كشوری داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با تاكيد بر اين كه در سال توليد و اشتغال می توان ضمن تامين مايحتاج و مصرف استان و كشور، مازاد محصول مازندران را صادر کرد گفت: زمينه های تسهيل صادرات و مشوق های صادراتی بويژه در بخش كشاورزی بايد لحاظ شود.

حسن خيريانپور افزود: 1093 واحد توليدی در مازندران از تسهيلات بسته رونق توليد بهره مند شدند و مازندران در سايه عزم همگانی، تعامل و همكاری همه دست اندركاران، رتبه نخست كشور در اين راستا را كسب کردند.

وی گفت : امسال ظرفيت ها، توانمندی ها و پتانسيل های مازندران در بخش های توليدی احصا و كارگروه های متعدد فعال می شود.

وی توانمند سازی افراد فاقد اشتغال با بهره گيری از آموزش های غير رسمی و ترويج آن را يک ضرورت خواند و گفت: بخش خصوصی بايد پای كار بيايد و تشكل های بخش خصوصی بويژه اتاق بازرگانی بايد فعال تر به ميدان بيايند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.