سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اقتدار ارتش در ۲۹ فروردین

قرار گاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی در ۲۹ فروردین روز ارتش در رژه‌ای پر صلابت، گوشه‌ای از اقتدار و توانمندی خود را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین به خبرنگاران گفت:در روز ۲۹ فروردین یگان‌های نمونه پیاده و موتوری نیروهای مسلح استان در این رژه شرکت می‌کنند.
 
 
امیر حمزه بیدادی افزود: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و سخنرانی در مدارس برای دانش آموزان از برنامه‌های مهم هفته ارتش است.

 وی در ادامه از نقش ارتش در سال‌های گذشته گفت و خاطر نشان کرد: ارتشیان در دفاع مقدس کارنامه خوبی از خود به جا گذاشتند و همواره با تمام قدرت از کیان کشور دفاع؛ و در طول این مدت ۵۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

وی افزود: به جایگاهی رسیده ایم که در بخش نظامی همه‌ی نیاز خودرا در داخل تامین می‌کنیم و در مرز‌های کشور هم برای مقابله با دشمان در اوج آمادگی قرار داریم.

امیر حمزه بیدادی همچنین از طراحی موتور جدید برای تانک چیفتن به دست کارشناسان و جهاد خود کفایی ارتش خبر داد و گفت: به دلیل قدیمی بودن این موتور و شرایط تحریم و نبود قطعات؛ موتور جدیدی برای تانک چیفتن طراحی و نصب شد.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین افزود: این موتور در شرایط مختلف آب و هوایی آزمایش شده و آماده بهره برداری است.
 
انتهای پیام/
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.