سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد هاشمی در جمع خبرنگاران:

شرایط مهیا باشد تا آخر می‌مانم/در مقابل رد صلاحیت ام سکوت می کنم

محمد هاشمی گفت: شرایط مهیا باشد تا آخر می‌مانم و رقابت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان محمد هاشمی با حضور در انتخابات ریاست جمهور در وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هر شرایطی به قانون پایبندم.

وی افزود: شرایط مهیا باشد تا آخر می‌مانم و رقابت می‌کنم و در مقابل رد صلاحیت ام سکوت می کنم.

هاشمی گفت: با توجه به آرمان و اندیشه‌های هاشمی رفسنجانی که اعتلای ایران و رفاه و آسایش برای مردم بوده است؛ بر آن شدم از این طریق در حد توان آرمان‌های وی را پیگیری کنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تصمیم شما فردی بوده و یا جمعی و اینکه آیا با خانواده آیت االله هاشمی مشورتی در این رابطه کردید و یا خیر گفت: تصمیم فردی نبود و تصمیمم جمعی بود.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایا شما را می‌توان کاندیدای شورای عالی سیاست گذاری اصلاحطلبان برشمرد و یا خیر؟ گفت: خیر من مستقل به عرصه انتخابات وارد شدم و با خانواده هاشمی در این رابطه مشورت کردم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایا شما کاندیدای پوششی حسن روحانی هستید و یا خیر؟ گفت: ضرورت‌هایی وجود داشت که من کاندیدای انتخابات شوم که توصیه برادرم در این رابطه از جمله آنهاست. البته با وجود نحوه و صحنه رقابت فعلی معتقدم لازم است بیش از یک نفر در صحنه رقابت حضور داشته باشد.

هاشمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ایا با بزرگان جریان اصلاح طلب برای حضور در انتخابات مشورت کردید و یا خیر گفت: من با برخی از افراد که نمی‌توانم نامی از ان‌ها ببرم مشورت کردم لذا به من تا حدود زیادی تکلیف شده در انتخابات حضور داشته باشم و قطعا صحنه رقابت در این انتخابات حساس است و در حال حاضر ابهاماتی وجود دارد و من تکلیف دارم تا در انتخابات حضور داشته باشم.

این نامزد انتخابات در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با سید حسن خمینی در این رابطه مشورت داشتید و یا خیر؟ اظهرا داشت: اسمی از شخصیت‌ها نیاورید بهتر است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.