سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

توزیع ٩٤٠ آگهی ثبتی در سال ٩٥ بین نشریات فعال

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در طول سال ٩٥ تعداد ٩٤٠ آگهی به ارزش ٣١٠ میلیون ریال در بین نشریات فعال شهرستان و نمایندگی روزنامه‌های سراسری توزیع‌ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی زاده گفت:در راستای وظایف قانونی سال گذشته آگهی‌های مطبوعاتی ساماندهی شده و با رعایت ضوابط قانونی و حمایتی؛ بین ١٥ نمایندگی روزنامه‌های کثیرالانتشار، روزنامه‌های منطقه‌ای و هفته‌نامه‌های محلی عادلانه مدیریت و توزیع شد.

وی ضمن تشکر از دادگستری، شورای حل اختلاف، اداره ثبت‌اسناد و املاک به خاطر رعایت دستورالعمل توزیع آگهی‌ها، افزود: همکاری بیشتر این سازمان‌ها در اعلام، ثبت و واگذاری آگهی‌ها موجب رعایت عدالت در بین نشریات شده و حمایت مالی از آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای عدالت در واگذاری آگهی‌ها، بی‌نظمی‌ها را برنمی‌تابد و با پیگیری قانونی از تخلفات تعرفه‌ها و ناهماهنگی‌های چاپ آگهی، جلوگیری خواهد شد؛ از این رو از همه نمایندگی‌های مطبوعاتی و نشریات محلی انتظار می‌رود با رعایت اخلاق و معیارهای چاپ آگهی، آمار آگهی‌های چاپ‌شده خود را در دفاتر ثبت کنند.

وی گفت: نرخ نامه جدیدی برای آگهی‌ها در سال جدید تاکنون اعلام‌نشده و قیمت و ارزش آگهی‌ها برحسب کادر مشخص‌شده و صفحات چاپ، مطابق با سال گذشته محاسبه می‌شود.

جمالی زاده گفت: در طول سال ٩٥ تعداد ٩٤٠ آگهی به ارزش ٣١٠ میلیون ریال در بین نشریات فعال شهرستان و نمایندگی روزنامه‌های سراسری توزیع شده است.

انتهای پیام/ ش

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.