سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جمع آوری بیش از ۴۰۰ میلیون تومان زکات در بردسیر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: بیش از ۴۰۰ میلیون تومان زکات طی پارسال در شهرستان بردسیر جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان کرمان به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های محوری کمیته امداد در راستای تحقق شعار سال ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت حمایت و توانمند کردن آنان است.

وی با بیان اینکه آمار بالای مددجویان تحت حمایت برای کمیته امداد افتخار نیست، افزود: با توجه به برنامه هایی که کمیته امداد در سال‌های گذشته به خصوص سال قبل اجرا کرده است تعداد قابل توجهی از خانواده‌های تحت حمایت توانمند و از تحت مستمری کمیته امداد خارج شده اند.

صادقی به مشارکت خوب مردم و خیران استان در پرداخت زکات اشاره و خاطر نشان کرد : بیش از ۴۰۰ میلیون تومان زکات طی پارسال در شهرستان بردسیر جمع آوری شده است که با توجه به بارندگی های سال گذشته و فروردین امسال پیش بینی می شود امسال جمع آوری زکات در استان رشد چشمگیری داشته باشد.

وی به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و یادآور شد: پارسال بالغ بر دو میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بردسیر پرداخت شده است و این خانواده ها به عنوان مولد به درآمدی چندین برابر مستمری کمیته امداد دست یافته اند.

صادقی به ارائه بسته‌های تشویقی به کارآفرینان اشاره کرد و گفت: کارآفرینانی که از فرزندان مددجویان تحت حمایت به کار گیرند در سال اول از پرداخت ۱۰۰ درصدی حق بیمه و در سال دوم از پرداخت ۵۰ درصدی حق بیمه فرد به کار گرفته شده معاف خواهند شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.