سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اعزام 260 مددجوی کمیته امداد به زیارت عتبات عالیات در سال 95

مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس گفت: در سال 95 تعداد 260 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پردیس به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شده اند.

وحید زمان مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طرح شوق زیارت از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که در قالب این طرح نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند در طول سال شناسایی و ساماندهی شده تا با یاری خیران امکان سفر آن‌ها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

وی با بیان اینکه در سال 95 تعداد 40 تن به اردوهای تفریحی یک روزه درون استانی اعزام شده اند، تصریح کرد: همچنین 260 تن از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پردیس طی سال 95 در قالب طرح شوق زیارت به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شده اند.

زمان با اشاره به اینکه منابع مالی اعزام مددجویان به اردوها از محل اعتبارات جاری کمیته امداد، کمک‌های مردمی و سایر دستگاه ها تأمین می شود، افزود: از اردیبهشت ماه سال 96 تعداد 15 سالمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پردیس به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مشرف می شوند که بانوان کهنسال 55 سال و آقایان 60 سال در اولویت اعزام به مشهد مقدس هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس در پایان گفت: تقویت باورهای دینی، ارج نهادن به خانواده های نیازمند و سمت و سو بخشیدن به کمک خیران از جمله اهداف طرح شوق زیارت است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.