سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

مردم در انتخابات آتی با مشارکت خود به ندای رهبری پاسخ گویند

امام جمعه موقت سمنان گفت : مردم باید در انتخابات آتی با مشارکت حداکثری خود به ندای رهبری پاسخ گویند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در نماز جمعه این هفته سمنان گفت : همانگونه که معظم له بیان داشتند حتی کسانی که نظام را هم قبول ندارند باید در انتخابات شرکت کرده و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دهد.

وی با بیان این که همه ما باید مراقبت کنیم تا انتخابات 2 قطبی نشود، افزود: اگر انتخابات دو قطبی شد ، دیگر دشمن روی ما حساب دیگری باز خواهد کرد و اینجاست که باید چشم و گوش خود را باز کرده و دقت بیشتری داشته باشیم.

عبدوس با اشاره به استقبال گسترده افراد مختلف برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: هیات های اجرایی باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا در بررسی صلاحیت افراد دقت و علاوه بر دریافت استعلامات چهار گانه، به سوابق و وابستگی افراد به جریانات و ارتباطات آنان توجه کنند و مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، گفت: باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا به افق اصلی مد نظر رهبری برسیم.

وی ادامه داد : دشمنان و عناصر منفعل داخلی به دنبال این هستند که در مردم این گونه القا کنند که این بخش از مردم طرفدار رهبری و بخشی دیگر مخالف رهبری هستند و این حرکت بسیار خطرناک است.

وی گفت : همانطور که رهبری فرمودند امروز جبهه بزرگی از دشمنان خبیث در مقابل نظام قرار دارند و هدف آنان نابودی نظام جمهوری اسلامی است.

وی در بخش دیگری یادآور شد : خوشبختانه به برکت جمهوری اسلامی ایران، آیین اعتکاف هر سال نسبت به سال های گذشته در حال گسترش است و عمده شرکت کنندگان در این آیین جوانان و نوجوانان هستند.
انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.