سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌ها در هیئت‌های نظارت

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در هیئت‌های نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مصطفی محسن پور دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیئت‌های نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان خبر داد.
 
وی گفت: این بررسی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۵ فروردین به مدت یک هفته انجام و نتیجه آن، اول اردیبهشت به فرمانداری‌های مربوطه اعلام می‌شود.
 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت، شنبه ۲ اردیبهشت از طریق فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.
 
به گفته محسن پور؛ فرصت تبلیغات انتخاباتی داوطلبین شوراهای اسلامی نیز از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت به مدت یک هفته تعیین شده است.
 
بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های اجرایی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان هم از ساعت ۸ صبح پنج شنبه ۱۷ فروردین تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه جاری انجام شد.
 
برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری ۴ هزار و ۷۰۸ داوطلب شامل یک هزار و یک نفر در حوزه شهری و ۳ هزار و ۷۰۷ نفر در حوزه روستایی ثبت نام کردند که از این تعداد تا کنون ۱۱۸ نفر انصراف داده اند.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.