سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

مراغه، میزبان خوشنویسان آذربایجان شرقی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: این جشنواره فرهنگی و هنری اردیبهشت سالجاری همزمان با اعیاد شعبانیه و با حضور هنرمندان و اساتید آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دادرس فیاض گفت : این جشنواره هنری چهارم تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری در نگارخانه مهر مجتمع فرهنگی هنری مراغه برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: این دوره از جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فعالیت های فرهنگی و هنری به ویژه هنر خوشنویسی، با محوریت سیره پیامبر گرامی اسلام(ص)، ولایت و امامت، عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.
 
وی اضافه کرد: ایجاد رقابت و پویایی در بین هنرمندان رشته خوشنویسی در سطح این استان و شناسایی هنرمندان شهرستانی این رشته از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگی و هنری است.
 
دبیر چهارمین جشنواره خوشنویسی مشق مهر با اشاره به ویژگی های متمایز این دوره از جشنواره گفت: برگزاری ویژه برنامه نکوداشت مقام استاد اکبر نیکخو، هنرمند پرآوازه خوشنویسی و رئیس انجمن خوشنویسی مراغه همزمان با مراسم افتتاحیه این جشنواره برگزار می شود.
 
فیاض افزود: تاکنون 50 اثر در زمینه نستعلیق، شکسته نستلعیق، نسخ و ثلث توسط هنرمندان استان به دبیرخانه این جشنواره برای داوری و نیز شرکت در آن ارائه شده است.
 
دادرس فیاض اضافه کرد: نمایشگاه این جشنواره نیز همزمان با زمان برگزاری آن در محل نگارخانه مهرمجتمع فرهنگی هنری برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.