سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرضی در جمع خبرنگاران:

مستقل آمده ام/شعارم اجماع ملی و حمله به بیکاری است

محمد غرضی اظهار داشت: مستقل آمده ام و به نفع کسی کنار نمی‌روم.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان محمد غرضی با حضور در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ابتدا از كتاب خود به نام " تبارشناسی دولت، رنج  ملت" رونمايی كرد اظهار داشت: مستقل آمده ام و به نفع کسی کنار نمی‌روم.

وی افزود: شعارم اجماع ملی و حمله به بیکاری است.

غرضی ادامه داد: هر کس می‌خواهد تا آخر نماند هم اکنون کنار برود و وقت مردم را نگیرد.
 
 وی با اشاره به اینکه بنده موافق اين هستم كه تمامی استانداران ام را مردم انتخاب كنند، گفت:مردم را در اداره كشور بايد سهيم كنيم و قدرت در مقابل مردم متعهد باشد. گروه های سياسی چپ و راست دائم دولت را تصاحب كردند و دائم دست در جيب فقرا كردند.
 
غرضی گفت: شعار من اين است كه چپ نمی تواند دولت را نگه دارد و راست نمی تواند ملت را نگه دارد. بيكاری از حمله صدام بدتر است و بايد به بيكاری حمله و آن را ريشه كن كرد.
 
 وی بیان کرد: هر ١٠ نفر ايرانی در روز يك بشكه نفت مصرف می كنند اما هر ١٥ آمريكايی در روز يك بشكه نفت مصرف می كنند.

غرضی درباره شانس پيروزيش گفت : من قطعا پيروز می شوم. من در سال 92 در اكثر استان ها نفر دوم بودم.
 
وی ادامه داد: معتقدم اگر بتوانيم فرهنگ ملی را توسعه دهيم تا مردم خودشان يك سری افراد را حذف كنند نه اينكه قدرت سياسی حذف كند.
 
 غرضی درباره رسانه ملی گفت: فاصله مردم با كانديداها را كم كند و خودش واسطه نباشد.
 
وی گفت: من هرگز با كسی رقابت نمی كنم.روحانی ٣ درصد آرا را داشت و هاشمی رفت پشت وی و آرای روحانی را به 50 درصد رساند.روحانی به جای آنكه رئيس جمهور همه ملت باشد رئيس جمهور گروهی از ملت شد و هزينه كشور را در اين سه سال خيلی بالا برد.

 غرضی ادامه داد: موقعيت سال ٩٢ و ٩٦ متفاوت است و گروه ها و درخواست ها نیز متفاوت است.
 
وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد فكر می كند نظام از بين رفته و به سرعت يك جايگزين پيدا می كند و خود را به عنوان جايگزين اعلام كرده و حركت های او درون نظام نيست. او دشمنان نظام را عليه نظام متوجه می كند. وزن سياسی وی بايد معلوم شود. وی مدعی است كه همه كشور با اوست.احمدی نژاد دشمنان داخلی و خارجی را متوجه خودش می كند.
 
غرضی تاکید کرد: ما هرگز به آمریکا و اروپا و روسیه تکیه نمی‌دهیم. برجام نتیجه اقتدار سیاسی ملت ایران بود و آمریکایی‌های بیشتر محتاج ما هستند. ترامپ قصد داشت برجام را پاره کند الان ترسیده و کسی نمی‌تواند به آن ضربه بزند. آرای روحانی ریزش پیدا کرده است. روحانی معتقد است تورم پایین آمده، اما مردم چنین احساسی نمی‌کنند. از روحانی می پرسم شما هرگز در دولت نبوديد و تبار دولت را نمی شناسيد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
آفرین غرضی واقعا بی غرضی و حرف رک میزنی خوشم اومد
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
درود به شما