سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان:

زندانیان استان سمنان آموزش قرآن می‌بینند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان از امضای تفاهم‌نامه بین این اداره کل و سازمان زندان‌ها خبر داد و گفت: طبق این تفاهم‌نامه زندانیان استان مورد آموزش قرآن کریم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت‌الاسلام عبدالله واحدی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در سمنان هم‌زمان با ظهر یکشنبه، ضمن بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات کل اوقاف امور خیریه و زندان‌های استان منعقدشده است، تأکید کرد:  این تفاهم‌نامه باهدف ارتقاء سطح همکاری‌های متقابل و نشر فرهنگ و معارف دینی و قرآنی امضاشده است.

وی افزود: جامعه هدف آموزش‌های قرآنی در این تفاهم‌نامه زندانیان و خانواده‌هایشان هستند که در مقاطع مختلفی مانند حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در سنین هفت‌تا ۱۲ سال، حفظ جزء سی‌ام برای سنین ۱۲ تا ۱۹ سال و درنهایت حفظ اجزاء یک، دو و سی‌ام برای افراد بالای ۱۹ سال برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بابیان اینکه تعهد این اداره کل اعزام مربی قرآنی است، گفت: تعهد اداره کل زندان‌ها نیز علاوه بر محافل قرآنی، برگزاری مسابقات قرآن نیز در سه گروه مددجویان، سربازان و کارکنان اداره کل زندان‌ها در طول سال است.

واحدی اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند به رنگ خدا در ایام مناسبی مانند محرم، صفر و ماه مبارک رمضان را با حضور مبلغان وقاریان از دیگر تعهدات اداره کل اوقاف و امور خیریه و سازمان زندان‌های استان سمنان در تفاهم نامه دو سویه دانست.


انتهای پیام/ب

آموزش قرآن به زندانیان استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.