سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم آستانه اشرفیه :

حمله موشکی مقتدرانه سپاه صلابت نظام را به رخ جهانیان کشید/ تحمیل نوزاد ناقص‌الخلقه استکبار به جهان اسلام

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی حمله موشکی مقتدرانه سپاه را بیانگر صلابت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: سپاه با این عمل هوشمندانه علاوه بر ملت ایران قلب مظلومان جهان را نیز شاد کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه اظهار کرد: سیستم هوافضای سپاه توانسته با یک امنیت دقیق، کارشناسی و با استفاده از پیچیده‌ترین توان موشکی صلابت نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشد که این روحیه شایسته تقدیر است.

وی حمله موشکی سپاه به مواضع داعش را بیانگر قدرت موشکی سپاه و جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر پاسخ دندان‌شکن ایران نسبت به هرگونه تهدید و تجاوز افزود: به فرموده مقام معظم رهبری زمان بزن‌ودررو گذشته است و یقیناً اگر دشمن یکی بزند ۱۰ تا می‌خورد.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی عملیات تروریستی کور و کشتن تعدادی از هم‌وطنان در اوج فشار اقتصادی را در نگاه ملت ایران بسیار محقر برشمرد و تصریح کرد: دشمن در تلاش بود تا با این عملیات کور تروریستی در قلب ملت ایران نفوذ کند و آن‌ها را از پای درآورد، اما سپاه با این اقدام به‌موقع، هوشمندانه و به‌جا و محکم نشان داد که صلابت و نظام جمهوری اسلامی تغییرناپذیر است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر اینکه سیستم امنیتی ایران نه‌تن‌ها برای ایرانیان بلکه برای منطقه حائز اهمیت است بیان کرد: نیرو‌های مسلح امروزه با تمام توان و با اهدای همه وجودشان صلابت جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرده و از آن دفاع می‌کند.

قلب مظلومان جهان از حمله موشکی سپاه شاد شد

قربانی حمله موشکی سپاه به مواضع داعش را موجب خوشنودی ملت ایران دانست و گفت: علاوه بر ملت ایران قلب مظلومان جهان از این اقدام غافلگیرکننده سپاه شاد شده است.

وی با بیان اینکه امروزه جمهوری اسلامی ایران پیش‌قراول مبارزه با هرگونه حرکت تروریستی در جهان است تصریح کرد: اگر امروز کشور‌های به‌اصطلاح مدافع حقوق بشر ادعای مبارزه با تروریست داشته باشند با شفافیت عمیق در عملکرد‌ها و رویکردهایشان می‌توان دریافت که از حمایت تسلیحاتی و مالی کشور‌های زورگو و چپاولگران منطقه و جهان هستند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران ۱۷ هزار شهید ترور را در تاریخ ثبت کرده که توسط استکبار جهانی وقوع پیداکرده‌اند بیان کرد: استکبار جهانی امروزه یک نوزاد ناقص‌الخلقه به نام داعش را خلق و به جهان اسلام تحمیل کرده که در راستای مقابله با آن نیازمند هوشمندی، اتحاد و انسجام بین‌المللی علی‌الخصوص کشور‌های منطقه است.

منبع فارس

انتهای پیام/ف

برچسب ها: اخبار مجلس ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.