سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برنامه ریزی برای افزایش تولید خودرو در بم

معین اقتصادی ریگان، فهرج و بم گفت: برنامه ریزی این است که ظرفیت تولید را به 500 هزار دستگاه خودرو برسانیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ "شه بخش" معین اقتصادی شهرستان های ریگان، فهرج و بم صبح امروز 23 فروردین ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه 3 (شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر) در محل نهاد اقتصاد مقاومتی کرمان اظهار کرد: هدف این است با جلب مشارکت افراد با اولویت مردم بومی، کار را انجام داده و ما حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی افزود: در زمینه تشکیل صندوق های خرد هیچ محدودیتی قائل نشده ایم و هرچه بتوان با کمک مردم محلی کار کرد، پشتیبانی خواهیم کرد و نکته مهم این است که اعتماد مردم جلب شود.

شه بخش تصریح کرد: برای فروش محصولات تولیدی از جمله در کشاورزی، صنایع دستی و ... نیاز به کمک دولت داریم.

وی بیان کرد: دو بیمارستان نیمه تمام در ریگان و فهرج وجود دارد و تکمیل این پروژه ها برای ما اولویت دارد و ماهانه یک میلیارد تومان برای تکمیل کار پرداخت می کنیم و از آقایان قول گرفته ایم تا پایان امسال هر دو بیمارستان تکمیل شود.

معین اقتصادی شهرستان های ریگان، بم و فهرج گفت: ارگ قدیم بم پتانسیل گردشگری بسیار مهمی در منطقه است و امکانات هتلینگ ارگ جدید می تواند این ظرفیت را پشتیبانی کند.

وی با اشاره به فعالیت خودروسازی بم اظهار کرد: برنامه ریزی این است که ظرفیت تولید را به 500 هزار دستگاه خودرو تا سال 1402 برسانیم و براساس برنامه به 25 درصد بازار کشور دست پیدا کنیم.

شه بخش تصریح کرد: تلاش می کنیم براساس برنامه تا سال 99 تولید را به 350 هزار دستگاه و تا 1402 نیز به 500 هزار دستگاه برسانیم.

وی با اشاره به ظرفیت ها به ویژه در منطقه اقتصادی ارگ جدید بیان کرد: تلاش می کنیم منطقه شرق استان کرمان تبدیل به هاب صادرات خرما بشود و در صورتی که پشتیبانی از محصولات تولیدی و بحث تعیین نرخ را داشته باشیم، اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.