سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه پوری حسینی از موانع خصوصی‌سازی؛

مخالفان بیشتر ابراز دلسوزی می‌کنند

پوری حسینی گفت: هیچ کسی در ظاهر با خصوصی سازی مخالف نیست و گاهی بیشتر کسانی که در دل با آن مخالف هستند بیش از همه دلسوزی می کنند ولی در عمل از مخالفان سرسخت آن هستند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، میرعلی اشرف پوری حسینی رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: هیچ کسی در ظاهر با خصوصی سازی مخالف نیست و گاهی بیشتر کسانی که در دل با آن مخالف هستند بیش از همه دلسوزی می کنند ولی در عمل از مخالفان سرسخت آن هستند ، کسانی با خصوصی سازی مخالف هستند که با خصوصی سازی، منافعشان به خطر می افتند و با نام دفاع از خصوصی سازی تیشه به ریشه خصوصی سازی می زنند.

وی افزود: هر چند سازمان خصوصی سازی اختیارات محدودی دارد اما این سازمان کاملا سالم و کار بلد است. همچنین اینکه گفته می‌شود سرعت واگذاریها مطلوب نیست کاملا روشن است به چه علت! زیرا موفقیت در مزایده ها بسیار کم است که آن هم به قیمت پایه مزایده ها برمی گردد که بسیار بالاست.

وی گفت: رد دیون به معنای خصوصی سازی نیست، در سال های گذشته 162 هزار میلیارد تومان مصوبه تولید شده بود تا سهام دولت برای رد دیون به طلبکاران پرداخت شود که با آمدن دولت یازدهم این روند متوقف شد و آن 13 هزار میلیارد تومان به مصوبات دولت دهم باز می گشت وگرنه در طول این سه سال و اندی هیچ رد دیونی صورت نگرفته است.

رییس کل سازمان خصوصی سازی افزود: ما در کشورمان از بخش خصوصی و پر و بال گرفتن آن هراس داریم تا مبادا بعدها متهم شویم، ما باید با بخش خصوصی آشتی کنیم و نباید در مقابل آن ایستاد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.