سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور جایگزین احتمالی امید ابراهیمی تکذیب شد

سرپرست تیم استقلال جایگزین احتمالی هافبک خلاق این تیم را رد کرد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  همان طور که گفته می شد علیرضا منصوریان خواهان تمدید قرارداد کاوه رضایی و امید ابراهیمی است. بازیکنانی که در فصل اخیر نمایش خوبی داشته و عصای دست منصوریان بوده‌اند. 

اما با این وجود تمامی بازیکنان از جمله ابراهیمی و رضایی در ابتدا به دنبال دریافت مطالبات خود هستند و در زمان مناسب به فکر تمدید هستند. 

از سوی دیگر منصوریان برای اینکه منتظر ابراهیمی نباشد، جایگزین او را مشخص کرده و خواهان جذب علی کریمی بازیکن لوکوموتیو کرواسی شده است.

با تمام این تفاسیرعبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال تا به این لحظه مذاکره با هر بازیکن جدیدی را تکذیب کرد و در این خصوص گفت:در ابتدا در نظر داریم با بازیکنان فعلی تیم تمدید قرارداد کنیم و صحبت هایی که در مورد حضور بازیکنان جدید شنیده می شود صحت ندارد.

وی ادامه داد: تصمیم بر این است تا در یک فرصت مناسب در آینده دور به بررسی جذب بازیکنان جدید بپردازیم. بنابراین جذب هیچ بازیکنی در دستور کار قرار ندارد و تمام تلاشمان بر این است بازیکنان فعلی را برای فصل آینده در تیم نگه داریم و پس از آن به سراغ جذب دیگر بازیکنان برویم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.