سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت عمران پرند خبر داد:

بیش از ۷ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است

طاهری با اشاره به اینکه بیش از ۷ هزار واحد مسکن مهر در پرند فاقد متقاضی است، گفت: با اطلاع رسانی خوبی که انجام شد متقاضیان از این واحدهای خالی استقبال کردند.

علی اکبر طاهری مدیر عامل شرکت عمران پرند در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اینکه مسکن مهر پرند به عنوان پایتخت مسکن مهر ایران به شمار می‌رود، گفت: ۹۵ هزار واحد مسکن مهر برای پرند هدف گذاری شده بود که از این تعداد ۱۷ هزار واحد در دولت قبل به بهره برداری رسید.
 
وی افزود: در سه سال گذشته تعداد واحدهای تکمیل شده از ۱۷ هزار به ۷۰ هزار رسید، به طوری که از این تعداد ۵۰ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در شرف افتتاح است.
 
طاهری اظهار داشت: ۲۵ هزار واحد باقی مانده که از این تعداد نیز ۷ هزار ۵۰۰ واحد مسکن مهر در پرند فاقد متقاضی است که با اطلاع رسانی انجام شده در حال عضو گیری و ثبت نام هستیم که خوشبختانه استقبال خوبی شده است.
 
مدیر عامل شرکت عمران پرند تصریح کرد: در حال حاضر برای ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر متقاضی موثر داریم که برای آن‌ها قرارداد منعقد شده و ما تعهد داریم که برای آن‌ها واحد تهیه کنیم.
 
وی عنوان کرد: به دلیل کمبود اعتبار وزارت نیرو پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پرند به کندی حرکت می‌کرد، اما خوشبختانه با برگزاری با جلسات مختلف با شرکت فاضلاب و وزارت نیرو در حوزه برق و آب با ارایه دستور کاری جدید این مشکلات بر طرف می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.