سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمز گشایی از پرونده قتل پیرمرد زرین آبادی

باگذشت ماه ها از مرگ مشکوک پیرمرد زرین آبادی که در منزل خود سوخته بود، با زکاوت بازپرس جنایی دهلران، از این قتل رمز گشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دهلران،  ساعت‌۱۷ عصر یکی از واپسین روزهای پاییز سال گذشته گزارش های مردمی طی تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ حکایت از وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی و سوخته شدن یک نفر در پی این حادثه را داشت.

 ماموران پاسگاه و عوامل آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام می شوند اما ساعت ها از حادثه گذشته است و فضای خانه تاریک و اتش همه چیز را به خاکستر تبدیل کرده است .

در بررسی ها علت حادثه اتصال احتمالی جریان برق اعلام می شود و با حضور قاضی کشیک دادسرا و پلیس آگاهی و تاریکی هوا ناشی از سوختگی منزل و چراغ ها جسد  به پزشکی قانونی منتقل و سپس تحویل اولیای دم می گردد.

همسایگان و مطلعین محلی می گویند پیرمرد معمولا تنها زندگی می کند و افراد خانواده اش  نیز در شهرستان های مجاور ساکن هستند و رفت و آمد خاصی نداشته است .

 پرونده جهت بررسی بیشتر به  شعبه اول بازپرسی ارجاع می شود و بازپرس "سبزواری" در اولین اقدام  بعد از گذشت چند روز جهت بررسی بیشتر قضیه به همراه تیمی از مامورین پلیس آگاهی  به محل حادثه عزیمت می نماید تا از نزدیک موضوع را بررسی کند،  پس از ملاحظه محل و تحقیقات بیشتر از بستگان و همسایگان،  در حین بررسی منزل علیرغم سوختگی کامل منزل، موارد مشکوک کشف گردید و به آزمایشگاه جنایی استان ارسال شد تا نمونه های جدید نیز  بررسی شوند .

با پایان بررسی منزل و آثاری که حکایت از حضور فرد ثالث در زمان حادثه دارد ، بازپرس  دستور بازداشت سه نفر در این ارتباط را صادر می کند.

 متهمان که هر سه از اهالی منطقه بودند موضوع را صراحتا انکار می نمایند ولی با گذشت قریب به دوماه از بازداشت یکی از متهمان از پاسخگویی به سوالات بازپرس و مامورین ناتوان و لب به اعتراف می گشاید متهم در بازجویی اولیه اعلام می نماید: که گاها به  منزل مقتول  مراجعه می کردم و سالهاست که به مواد مخدر هم اعتیاد دارم وشب حادثه با مقتول بر سر فحاشی با خانواده ام ناراحت شدم و پس از  درگیری با عصای فلزی به سرش ضربه  زدم و برای امحای آثار جرم خانه را آتش زدم و رفتم و فکر نمی کردم کسی پیگیر این موضوع باشد.

متهم به اتهام قتل عمدی مرد مسلمان و جنایت بر میت از طریق سوزاندن جسد و سرقت وجه نقد تفهیم اتهام و با قرار قانونی بازداشت موقت به زندان منتقل گردید

گفتنی است بر اساس  اطلاعات محلی هم اکنون بازسازی صحنه جنایت  در محل حادثه و با حضور مامورین و "قاضی سبزواری " بازپرس جنایی شهرستان دهلران  در حال انجام است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.